Aktuāli!

Klusi klusi, lai krīt sniegi,
Lai tos nejauc aukstie vēji,
Un pie katras sveču liesmas
Sirds ar prieku, laimi tiekas.
 
Sācies Ziemassvētku gaidīšanas laiks...

 

 

Klašu aktivitātes

4.c klase Labo emociju nedēļā
2020-02-24

Lūk 4.c klases skolēnu atsauksmes par kopā pavadīto stundu ar 9. d klases skolēniem:

- Man šī stunda ļoti patika. Mēs varējām kārtīgi izskrieties. Man patīk orientēšanās, bet fotoorientēšanās ir vēl foršāka!

- Man patika, ka stunda bija svaigā gaisā.

- Man patika, ka 9. klases skolēns Pauls īsi pirms finiša mani nesa pičpaunā.

- 9.d klases skolēniem ir ļoti laba humora izjūta, tāpēc būšana kopā bija jautra.

- Man liekas, ka Mārtiņš no 9.d ir visinteresantākais cilvēks, ko jebkad esmu saticis.

- Šī diena bija neparasta. Es uzzināju daudz ko jaunu par Ikšķili. Mēs uzņēmām interesantas bildes. Man ļoti patika.

- Man ļoti patika sadarboties ar lielajiem, kā arī pārsteidza, cik labi viņi paši savā starpā sadarbojās!

- Man patīk 9.d klase! Viņi visu darīja droši!

- Ideja bija lieliska!

- Bija padomāts gan par uzdevumiem (atbilžu kartītes bija pat ielaminētas, kas nav viegli!) par balvām. Tikām pie garda kliņģera un baloniem, paldies!

- Kad gājām uz punktiem, devītklasnieki uzņēmās atbildību par mums un bija ļoti laipni! Varētu to kādreiz atkārtot!

- Personīgi es izsmējos, labi pavadīju laiku!

- Man patika, ka viena meitene teica, ka mēs esam superaktīvi un uz mūsu fona viņi izskatoties veci :) 

- Man patika, ka varēja pavadīt laiku ar lielākiem bērniem. Malači! Novēlu viņiem labas atzīmes un izdošanos!

- Es gribētu 9.d klases skolēnus paslavēt par izdomu, čaklumu, humoru, augsto atbildības sajūtu!

- Kaut arī mana komanda ieguva pēdējo vietu, man vienalga, galvenais - piedalīties!

- Ja mēs kaut ko nezinājām, viņi mums palīdzēja!

- Tas bija labs pārsteigums!

Šis formāts, ka izlozējot klasi, kas jāiepriecina, samiksējās klašu grupas (mūsu gadījumā sākumskola ar pamatskolu), radīja iespēju iepazīties ar cita vecumposma skolēniem.

Mums patika!

Savukārt mēs 6.d klasi iepriecinājām ar dziesmu, kā arī kopīgi apguvām jaunu ritma vingrinājumu, lai attīstītu koncentrēšanās prasmi, kas viņiem lieti noderēs rakstot diagnostikas darbu :) Pacienājām arī ar konfektēm.

Sanda Skujiņa, 4.c klases audzinātāja